SPOTKANIA Z... - NOWA KSIĄŻKA SŁAWOMIRA ZYGMUNTA / NEW BOOK BY SŁAWOMIR ZYGMUNT
60 fascynujących rozmów, jakie Sławomir Zygmunt przeprowadził z niezwykłymi ludźmi (m.in. Zdzisław Beksiński, Jerzy Duda-Gracz, Grażyna Szapołowska, Ewa Dałkowska, Barbara Sass-Zdort, Gustaw Holoubek, Roman Wilhelmi, Przemysław Gintrowski, Bogdan Chorążuk, Krzysztof Krauze.
Z WIATREM - NOWA PŁYTA SŁAWOMIRA ZYGMUTA / NEW ALBUM BY SŁAWOMIR ZYGMUNT
Wiosna bez papierosa
Zima musi minąć, taka jej natura. Idą ciepłe dni i wspaniałe odrodzenie natury. Dla naszego ciała to znakomity czas na oczyszczenie. Pierwsze, co możesz zrobić, to RZUCIĆ PALENIE! Tej wiosny na pewno się uda! Proponujemy wypróbować unikatową metodę. Polega na połączeniu starej medycyny (akupunktura) oraz specjalnych ćwiczeń stymulujących oczyszczanie się płuc.
Miłość na pełnym etacie
Wiosna to pora miłosna. Czas oczarowań i uniesień opisywanych kaskadami słów piosenek i wierszy.
Sam Peckinpah - ostatni straceniec Hollywoodu
Sam Peckinpah nakręcił 14 filmów. Był reżyserem kłopotliwym dla producentów, znanym z niedotrzymywania terminów, ostrego picia i niepohamowanego języka. A jednak jego nazwisko na trwałe weszło do historii kina.

rytm, budzik, zegar biologiczny, energia, ciepła woda, jelita, prysznic, przemiana materii, apetyt, układ nerwowy, umysł, fitness, sen, kolacja, harmonogram, odpoczynek, ból głowy, rytm dnia, zdrowieCiało działa według swojego rytmu i kiedy go przestrzegamy jesteśmy zdrowsi i bardziej energiczni. Od 6.00 rano do 10.00 to czas na rozkręcanie się. Organizm jest rozluźniony i powoli wchodzi na pełne obroty. Warto więc wstać, bez budzika - to ważne, między 5.00 a 6.00 rano. Wypić szklankę ciepłej wody na pobudzenie pracy jelit, potem skorzystać z ubikacji. Następnie zrobić kilka lekkich ćwiczeń, które rozbudzą ciało i wziąć naprzemienny, ciepły i zimny prysznic.


Do 9.00 najlepiej nic nie jeść, a jeśli już to bardzo lekkie śniadanie. Do pracy najlepiej iść pieszo, energicznym marszem. Od 10.00 do 14.00 jesteśmy w pełni sił i aktywności. Wtedy jest najszybsza przemiana materii i największy apetyt. 12.00-13.00 warto coś zjeść i wyjść na dwudziestominutowy spacer. Między 14.00 a 18.00 przypada czas największej aktywności układu nerwowego i umysłu. To najlepszy czas na intensywną pracę. Warto w tym czasie pić sporo wody. Po 18.00 aktywność spada i czas na odpoczynek. Po pracy dobrze znów zrobić 30 minutowy spacer, w domu czy w fitness klubie trochę poćwiczyć i wziąć naprzemienny prysznic. Kolację zjeść między 18.00 a 19.00 i to lekkostrawną. Do łóżka najlepiej położyć się o 22.00, bo sen między 22.00 a 2.00 jest najgłębszy i daje największy odpoczynek. Od drugiej do szóstej rano śpimy już lekko.

dr Igor