SPOTKANIA Z... - NOWA KSIĄŻKA SŁAWOMIRA ZYGMUNTA / NEW BOOK BY SŁAWOMIR ZYGMUNT
60 fascynujących rozmów, jakie Sławomir Zygmunt przeprowadził z niezwykłymi ludźmi (m.in. Zdzisław Beksiński, Jerzy Duda-Gracz, Grażyna Szapołowska, Ewa Dałkowska, Barbara Sass-Zdort, Gustaw Holoubek, Roman Wilhelmi, Przemysław Gintrowski, Bogdan Chorążuk, Krzysztof Krauze.
Z WIATREM - NOWA PŁYTA SŁAWOMIRA ZYGMUTA / NEW ALBUM BY SŁAWOMIR ZYGMUNT
Wiosna bez papierosa
Zima musi minąć, taka jej natura. Idą ciepłe dni i wspaniałe odrodzenie natury. Dla naszego ciała to znakomity czas na oczyszczenie. Pierwsze, co możesz zrobić, to RZUCIĆ PALENIE! Tej wiosny na pewno się uda! Proponujemy wypróbować unikatową metodę. Polega na połączeniu starej medycyny (akupunktura) oraz specjalnych ćwiczeń stymulujących oczyszczanie się płuc.
Miłość na pełnym etacie
Wiosna to pora miłosna. Czas oczarowań i uniesień opisywanych kaskadami słów piosenek i wierszy.
Sam Peckinpah - ostatni straceniec Hollywoodu
Sam Peckinpah nakręcił 14 filmów. Był reżyserem kłopotliwym dla producentów, znanym z niedotrzymywania terminów, ostrego picia i niepohamowanego języka. A jednak jego nazwisko na trwałe weszło do historii kina.

porzeczki, chandra, niska samoocena, zle samopoczucie, silne wahania nastroju, poczucie pustki, rozdrażnienie, depresja, base, siłownia, aktywność fizyczna, naukowcy, wysiłek, otoczenie, praca, dom, telewizor, walka, czarna porzeczka, napar, nastrój, sen, niepokój, poczucie winyWalcz, gdy tylko dostrzeżesz pierwsze objawy chandry! Naucz się je odczytywać i natychmiast działaj. Wspomoże cię napar z liści czarnej porzeczki. Niska samoocena, stale złe samopoczucie lub silne wahania nastroju, poczucie pustki, rozdrażnienie i różne dolegliwości fizyczne – to wszystko objawy depresji.


Jeśli je dostrzeżesz u siebie mobilizuj wszystkie siły do walki, bo najgorsze co można wobec depresji zrobić to opuścić ręce. Wtedy zagarnia nas coraz głębiej i coraz trudniej się z niej wydobyć. Na początku pomagają nawet drobne działania. Przede wszystkim aktywność fizyczna. Naukowcy dowiedli bezspornie, że wysiłek pomaga zahamować depresyjny zjazd. Idź więc na basen, do siłowni albo skrzyknij kolegów na mecz piłki nożnej czy siatkówki. Wyjdź do ludzi. Kontakty towarzyskie i wsparcie przyjaciół pomagają przełamać zły nastrój. Warto też wprowadzać zmiany w swoim życiu: wyjechać, zmienić otoczenie, nawet pracę. Nie wolno ci tylko zamknąć się w domu, zapaść w fotel przed telewizorem. Idź choćby do kina na jakiś pogodny film, słuchaj radosnej muzyki, czytaj pogodne książki, zacznij ubierać się kolorowo. Staraj się maksymalnie angażować w to, co robisz. Po prostu walcz w każdy dostępny sposób. I wypróbuj prosty środek wspomagający – napar z liści porzeczki. Weź garść liści czarnej porzeczki, porządnie umyj, zgnieć i zalej szklanką gorącej wody. Parz przez 30 minut. Pij dwa razy dziennie. Napar z liści porzeczki poprawia nastrój i sen, zmniejsza niepokój i poczucie winy.

dr Igor